EG OleJesperHalsli crop

EG Maintenance ansetter ny Customer Success-konsulent

EG Maintenance fortsetter å styrke kundeteamet sitt i Norge, og vi ønsker Ole Jesper Halsli (32) hjertelig velkommen som vår nye Customer Success-konsulent. Med solid erfaring fra telekombransjen og en dyptgående forståelse for kundeservice, vil Ole Jesper ha ansvaret for å følge opp våre kunder på produktene EG Maintenance og EG InControl.

Ole Jesper har bygget en solid karriere gjennom roller som selger, kundebehandler og prosjektleder hos aktører som Telekiosken, Telenor og Telia. Han har også fungert som teknisk prosjektleder for Floyd.no. Denne kombinasjonen av telekom- og teknisk prosjektkompetanse gir ham et skarpt blikk for kundenes behov og gjør ham til en viktig bidragsyter for EG Maintenance sin kundesatsing.

«Jeg ser frem til å bli en del av EG-teamet og bruke min erfaring til å levere høy kvalitet i kundedialogen. Det er spesielt spennende å jobbe med løsninger som har så stor innvirkning på kundenes hverdag,» sier Halsli. Han legger til at han er begeistret for å få jobbe med innovative løsninger og bidra til å løfte kundeopplevelsen.

På fritiden er Ole Jesper en ivrig fotballentusiast og naturmenneske, som gjerne kombinerer friluftsliv med reise. Han ser frem til å bruke sin energi og entusiasme på arbeidet hos EG, for å skape positive opplevelser for både kunder og kolleger.

«Vi er glade for å ha fått Ole Jesper med på laget. Hans erfaring og kompetanse innen kundeoppfølging er noe vi vet kundene våre vil sette pris på, og vi gleder oss til å samarbeide,» sier Erik Egeberg, salgssjef i EG Maintenance.

Med Ole Jesper på laget står EG Maintenance godt rustet til å fortsette sin vekst med økt fokus på kundetilfredshet og langsiktige kundeforhold.

Om EG Maintenance

EG Maintenance leverer nettbaserte systemløsninger for vedlikeholdsstyring og driftsoptimalisering til virksomheter i mange ulike bransjer. Med et sterkt fokus på effektivitet og brukervennlighet, hjelper EG Maintenance sine kunder med å forenkle og forbedre hverdagen gjennom digitale verktøy og ekspertise.

NORD Unicase snekkegir

Mer dreiemoment i samme størrelse

NORD Drivesystems har optimalisert ytelsen til sine Univcase snekkegear, slik at behovet for å bytte til neste størrelse kan bortfalle – avhengig av applikasjonen. Redusert slitasje gir girenhetene høyere driftssikkerhet og lengre levetid.

Prevas Green Cargo

Green Cargo velger HxGN EAM

Green Cargo, Sveriges ledende aktør innen jernbanelogistikk, har valgt Prevas som implementeringspartner for plattformen HxGN EAM (Enterprise Asset Management).

Fillip Grunnsund, Customer Support Consultant hos EG Maintenance

EG Maintenance har styrket kundestøtten med ny support konsulent

EG Maintenance har ansatt Fillip Grunnsund som Customer Support Consultant for å møte økende etterspørsel og sikre enda tettere oppfølging av selskapets kunder.

K. Kværner Industri AS

Automatisert sliping av rillestål

K. Kværner på Kløfta har vært spesialist på produksjon av listverk siden 1934. God fagkompetanse og moderne produksjonsutstyr gjør at de kan drive virksomheten i Norge.

– Vi satser mye på spesialhøvling. Det er en nisje i markedet, og med vår nye, automatiske slipemaskin kan vi produsere lister og profiler i små serier, sier daglig leder Kåre Knudsen i K. Kværner Industri AS.