Kuka Elin Hybert crop

Å gi kundene service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet

KUKA Nordic: Programvarespesialist tar over på customer service

KUKA Nordic har fått ny sjef for customer service. Det handler om Elin Hybert, tidligere tekniker og programvarespesialist i selskapet. – En person med svært god kompetanse innen vårt tilbud og vår teknologi, sier administrerende direktør Joacim Lorentsson.

Joacim Lorentsson kan fortelle at Elin Hybert har lang bakgrunn i selskapet. 

– Hun begynte hos oss rett etter videregående og gikk senere tilbake til skolen for å utdanne seg til sivilingeniør ved Chalmers og ved Technische Universität München. Etter det har hun fortsatt å jobbe her og perfeksjonert seg, sier han.

I forbindelse med at Elin Hybert begynte i stillingen i august, gikk hun også inn i KUKA Nordics ledelsesgruppe. 

– Hun er definitivt en ressurs for oss i ledelsen, sier Joacim Lorentsson. 

 Elin Hybert synes selv at den nye stillingen passer godt, og ser frem mot å ta over oppdraget og utvikle seg videre.

– Jeg kjenner teamet på customer service godt og vet hvilke sterke sider vi har. Dem skal vi bygge videre på, sier hun.

Ifølge henne handler det i bunn og grunn om å gjøre det beste for kundene, og alltid være til stede med riktig kompetanse når det trengs. 

– Det er kundene som gir oss vårt eksistensgrunnlag, og å gi dem service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet, sier hun.

 Bakgrunnen for byttet innen customer service er at den tidligere sjefen Emmanuel Hauptmann har gått videre til en ny stilling, utenfor KUKA. Også han gleder seg over at det er nettopp Elin Hybert som har tatt over. Han nevner blant annet hennes forståelse for forretningsområdet som noe som gir de riktige forutsetningene. 

– Elin har solide kunnskaper og den rette energien. Jeg føler meg helt trygg på at hun kommer til å utvikle avdelingen videre og ta den til nye høyder, sier han. 

Prevas ny crop

Prevas ønsker velkommen til ny Teamlead & prosjektleder i Norge

Prevas har fått en ny teamlead & prosjektleder på Oslo-kontoret, Sofya Kapustina (37). Sofya har lang erfaring fra IKT-leveranser, prosjekt- og teamledelse med spisskompetanse innen utvikling av IT- og virksomhetsprosesser. 

egmaintenance-havlandet crop

Havlandet Havbruk AS og EG Maintenance utvider samarbeid om vedlikeholdet

Havlandet Havbruk AS ønsker å effektivisere vedlikeholdsarbeidet og har valgt å utvide samarbeidet med EG ved å ta i bruk EG Maintenance.  Implementering av EG Maintenance hos Havlandet vil bidra til en effektiv og strømlinjeformet driftsforvaltning for selskapets enheter.

OO oppkjøp Jan-Erik Storsve og Øyvind Nistad crop

Otto Olsen AS utvider produktporteføljen med oppkjøp av TR Fastenings Norge AS

Otto Olsen AS kunngjør fullført oppkjøp av TR Fastenings Norge AS, en betydelig utvidelse av sin allerede omfattende produktportefølje. Som en anerkjent norskeid virksomhet med solid erfaring og høy teknisk ekspertise, leverer Otto Olsen AS allerede et bredt spekter av produkter til ulike industrier.

670658562

Kiwas NDT-virksomhet overføres til IKM Inspection

Fra 4. april 2024 vil Kiwa Norges NDT-virksomhet bli overført i sin helhet til IKM Inspection AS. Avtalen som nå er inngått mellom Kiwa AS og IKM Inspection AS medfører at all aktivitet og medarbeidere knyttet til NDT-tjenester med tilhørende utstyrspark i Norge overdras.