
Å gi kundene service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet
KUKA Nordic: Programvarespesialist tar over på customer service
KUKA Nordic har fått ny sjef for customer service. Det handler om Elin Hybert, tidligere tekniker og programvarespesialist i selskapet. – En person med svært god kompetanse innen vårt tilbud og vår teknologi, sier administrerende direktør Joacim Lorentsson.
Joacim Lorentsson kan fortelle at Elin Hybert har lang bakgrunn i selskapet.
– Hun begynte hos oss rett etter videregående og gikk senere tilbake til skolen for å utdanne seg til sivilingeniør ved Chalmers og ved Technische Universität München. Etter det har hun fortsatt å jobbe her og perfeksjonert seg, sier han.
I forbindelse med at Elin Hybert begynte i stillingen i august, gikk hun også inn i KUKA Nordics ledelsesgruppe.
– Hun er definitivt en ressurs for oss i ledelsen, sier Joacim Lorentsson.
Elin Hybert synes selv at den nye stillingen passer godt, og ser frem mot å ta over oppdraget og utvikle seg videre.
– Jeg kjenner teamet på customer service godt og vet hvilke sterke sider vi har. Dem skal vi bygge videre på, sier hun.
Ifølge henne handler det i bunn og grunn om å gjøre det beste for kundene, og alltid være til stede med riktig kompetanse når det trengs.
– Det er kundene som gir oss vårt eksistensgrunnlag, og å gi dem service er et viktig ledd i det vi gjør i selskapet, sier hun.
Bakgrunnen for byttet innen customer service er at den tidligere sjefen Emmanuel Hauptmann har gått videre til en ny stilling, utenfor KUKA. Også han gleder seg over at det er nettopp Elin Hybert som har tatt over. Han nevner blant annet hennes forståelse for forretningsområdet som noe som gir de riktige forutsetningene.
– Elin har solide kunnskaper og den rette energien. Jeg føler meg helt trygg på at hun kommer til å utvikle avdelingen videre og ta den til nye høyder, sier han.
Mer dreiemoment i samme størrelse
NORD Drivesystems har optimalisert ytelsen til sine Univcase snekkegear, slik at behovet for å bytte til neste størrelse kan bortfalle – avhengig av applikasjonen. Redusert slitasje gir girenhetene høyere driftssikkerhet og lengre levetid.
Green Cargo velger HxGN EAM
Green Cargo, Sveriges ledende aktør innen jernbanelogistikk, har valgt Prevas som implementeringspartner for plattformen HxGN EAM (Enterprise Asset Management).
EG Maintenance har styrket kundestøtten med ny support konsulent
EG Maintenance har ansatt Fillip Grunnsund som Customer Support Consultant for å møte økende etterspørsel og sikre enda tettere oppfølging av selskapets kunder.
Automatisert sliping av rillestål
K. Kværner på Kløfta har vært spesialist på produksjon av listverk siden 1934. God fagkompetanse og moderne produksjonsutstyr gjør at de kan drive virksomheten i Norge.
– Vi satser mye på spesialhøvling. Det er en nisje i markedet, og med vår nye, automatiske slipemaskin kan vi produsere lister og profiler i små serier, sier daglig leder Kåre Knudsen i K. Kværner Industri AS.