Ulstein brenselcell crop

Hydrogen er i ferd med å vekse fram som framtidig energiberar

Ulstein og EDGE Navigation vurderer hydrogenbrenselsceller for containerskipskonsept

Nyleg annonserte EDGE Navigation og Ulstein samarbeid om konseptdesign for eit X-BOW-containerskip der selskapa ville legge til rette for grøne kraftløysingar for fossilfrie operasjonar. No er partnarane i gong med å vurdere bruken av modulære hydrogenbrenselsceller for å oppnå fossilfri framdrift, og samarbeider med ABB for å utvikle løysinga basert på brenselsceller frå Ballard Power Systems.

- Hydrogen er i ferd med å vekse fram som framtidig energiberar på tvers av bransjar, og vi er glade for å jobbe saman med ABB og Ballard Power Systems om å utvikle ei løysing for modulære hydrogenbrenselsceller for designa som Ulstein Design & Solutions AS utviklar. Ved å utvikle eit nytt, effektivt design for containerskip, som også inkluderer ULSTEIN X-BOW®, vil vi forenkle overgangen til grøn energidrift for containerskip. I EDGE Navigation har vi ein ambisjon om å få økonomiske, skalerbare containerskip med fossilfri framdrift ut i marknaden innan 2025. Med Ulstein si innovative tilnærming vil vi ha fleksibilitet på designsida til å kunne tilpasse fartøya til befraktarane sine ønske om drivstoff, seier Jakob Tolstrup-Møller, administrerande direktør i EDGE Navigation.

- Frakteskipa står for tre prosent av dei globale klimagassutsleppa (greenhouse gas - GHG). Med dei fallande kostnadene innan fornybar energi og teknologi kan vi få utvikla nye, effektive design som vil legge forholda til rette for energiomstillinga i den maritime industrien. Eit paradigmeskifte innan kva energi som vil bli brukt til maritimt drivstoff framover vil vere uunngåeleg. Ein kvar innsats for å redusere dei globale GHG-utsleppa må også omfatte investeringar i å redusere GHG-utsleppa i den globale forsyningskjeda, slår Tolstrup-Møller fast.

- Med den stadig aukande etterspurnaden etter løysingar for berekraftig og ansvarleg skipsfart, er vi sikre på at hydrogenbrenselsceller vil spele ei viktig rolle i å hjelpe den maritime industrien til å nå måla for CO2-reduksjon. Vi er glade for å samarbeide med Ulstein og EDGE Navigation om å utforske løysingar for eit berekraftig containerskip med ei innovativ brenselscelleløysing som ABB utviklar saman med Ballard Power Systems, seier Jostein Bogen, som er Global Product Line Manager for Electric Solutions, ABB Marine & Ports.

Jesper Themsen, som er administrerande direktør i Ballard Fuel Cell Systems Europe AS, utdjupar:

- PEM-brenselscellesystema våre gir ei nullutsleppsløysing med særleg stor verdi for applikasjonar som treng medium til stor kraftyting, blant anna fartøy, bussar, lastebilar og tog. Vi er glade for å samarbeide med ABB om å følgje opp behova til den maritime industrien, og for at Ulstein og EDGE Navigation ønskjer å bruke Ballard sitt brenselscellesystem til X-BOW containerskip.

- I denne fasen der vi skal utvikle konsept for dei framtidige, grøne X-BOW containerskipa er det viktig å kunne samarbeide med framtidsretta aktørar, seier kommersiell direktør i Ulstein Design & Solutions, Lars Ståle Skoge, og legg til: - Vi set pris på at ABB og Ballard bidreg inn i dette stadiet av prosjektet.

 

Ulstein brenselcell crop

Ulstein og EDGE Navigation vurderer hydrogenbrenselsceller for containerskipskonsept

Hydrogen er i ferd med å vekse fram som framtidig energiberar

Nyleg annonserte EDGE Navigation og Ulstein samarbeid om konseptdesign for eit X-BOW-containerskip der selskapa ville legge til rette for grøne kraftløysingar for fossilfrie operasjonar. No er partnarane i gong med å vurdere bruken av modulære hydrogenbrenselsceller for å oppnå fossilfri framdrift, og samarbeider med ABB for å utvikle løysinga basert på brenselsceller frå Ballard Power Systems.

Les mer
Kuka 5 G crop

Nokia skal distribuere 5G SA privat trådløst nettverk for KUKA

Har etablert en langsiktig utviklingsplan

Ledende tysk produsent av industriroboter henvender seg til Nokia for 5G privat trådløs. KUKA stoler på 5G-tilkobling i utviklingen av intelligent automatisering

Les mer
518613574

SAP og Equinor, Norges største energioperatør, inngår nytt innovasjonssamarbeid

Vi vil etablere neste generasjon av fremtidssikker løsning for ekstern logistikk

Sammen har SAP og Equinor utviklet en ny løsning for logistikkadministrasjon. Den nye løsningen, Beyond Remote Logistic Management (BRLM), vil gi et sammenhengende løp fra leverandør, via forsyningsbase, offshore og tilbake. Med betydelige forbedringer og modernisering i prossesser legger det grunnlag for mere effektive, kooperative og transparente arbeidsprosesser.

Les mer
KUKA PalletTech crop

KUKAs nye programvare for palletering innebærer et paradigmeskifte

Enkelheten er noe som gjør en stor forskjell ute hos sluttkundene

Den nye programvaren KUKA.PalletTech er sluttkundens beste venn. Den gjør det enkelt å definere hvor palleteringer skal skje, selv uten kunnskap om robotprogrammering. – Programvaren er fullt og helt brukertilpasset, på samme måte som PC-ene våre og andre vanlige applikasjoner vi bruker i hverdagen, sier Micael Amandusson, channel manager i KUKA. 

Les mer